czwartek, 4 grudnia 2014

Part 1 About myself


*Jestem Eliza i to jest mój pierwszy blog, więc proszę o wyrozumiałość i rady. Blog jest o tematyce PJ. Na razie stworzyłam nową postać :) *


Part 1.

Nazywam się Lissandra... chyba. Mam 14 lat i przebywam od kilku dni w Obozie Herosów. Kwestie mojej przeszłości są niejasne, pamiętam tylko urywki... Moja rodzina jest z tego co wiem jest naprawdę dziwna... Dziadek Mars i matka Afrodyta... Posiadam w związku z tym wyjątkowo silną i niebezpieczną dla wrogów umiejętność... Hipnoza.! Jeszcze jestem mało rozwinięta w tym kierunku, ale są postępy. Z hipnozy najbliższych mi chłopaków po chwile co poznanych kolegów. W tym tkwi haczyk, który prędzej czy później zniknie - to nie działa na kobiety. Jak już mówiłam od kilku dni jestem w Obozie, dostałam przydział do domku Afrodyty. Wkurzające miejsce, ale nie tak bardzo ja ta cała Piper. Wielka piękność, skromna, uczciwa, taka perfekcyjna... Bleh aż mi się rzygać chce. Czas na zmiany. Leżąc na łóżku tworze swój plan działania.
1. Złożyć petycje o przeniesienie do domku Aresa!!! <3
2.Percy Jackson
3.Jason Grace
4.Leo Valdez
5.Nico di Angelo <333
6. Pokazać Piper gdzie jej  miejsce.
Gdyby to zadziałało byłoby o wiele mniej problemów i pytań bez odpowiedzi przez sytuacje przed jakimi postawią ich bogowie.

1 komentarz:

  1. Fajnie się zaczyna. Czekam na ciąg dalszy..


    Szanti

    OdpowiedzUsuń