piątek, 30 stycznia 2015

Sezon 2 part 1 :3

^^^Anime czas. Uwielbiam łączyć historiee.^^^
Niktórzy myślą, że nic gorszego nie może się im przytrafić, ale zawsze może być gorzej. Po upadku trzeba wstać. Co wzleciało spaść musi. Nazajutrz wczesnego ranka obudził mnie hałas na pokładzie. Zostaliśmy wciągnięci przez *anime.
Straciłam przytomność.
Po obudzeniu zorientowałam się, że nie jesteśmy w znanym mi świecie. Zobaczyłam miasto. Było ono inne. Zero wieżowców, słupów elektrycznych nic. Pewien budynek przykuł moją uwagę. Był większy od reszty. Rozejrzalam się za moimi kompanami. Zobaczyłam ich i szybko podbieglam do nich.
-Nic wam nie jest?-spytałam naprawdę zmartwiona- Wie ktoś co tu się stało i gdzie my jesteśmy?
-Wszystko ok tylko moje Argo II gdzieś zniknęło.-odpowiedział Leo i właśnie na mnie popatrzył.-Yyy coś z Tobą jest nie tak!- Podrapałam się po głowie i zdziwiłam się gdy poczułam coś puszystego. Bez ostrzeżenia upadłam. Powróciły wspomnienia!
-Dobra chłopaki wstawiajcie idziemy do gildii. Tam wam wszystko wyjaśnię.- Kliknełam Aryo.-Ruszać dupy!
I poszliśmy do gilidii Fairy Tail.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz